تعمیر ماشین های لباسشویی

jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

پنج شنبه 27 آذر 1399

تعمیر ماشین های لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی / برای خیلی ازافراد اتفاق می افتد که با ماشین لباسشویی خود به مشکل می خورند. شاید حوضچه دستگاه پر از آب شود اما تخلیه نمی شود. یا تخلیه می شود اما نمی چرخد. یا لباس ها شسته شده اما خیلی تمیز نیستند. به طور خلاصه ، ماشین لباسشویی شما آن عملکرد همیشگی را ندارد. یا کاملاً از کار افتاده است. بنابراین باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی خود باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای

ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند. اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند.

برای دستگاهی که اینقدر سخت کار می کند ، تعجب آور نیست که از کار بیفتد. و کارایی آن کم شود. بیشتر اوقات تعمیر ماشین لباسشویی را می توانید خودتان در خانه انجام دهید. حتی با دانش کمی در این زمینه و فقط با تعدادی ابزار میتوانید این کار را انجام دهید در این مقاله به برخی مشکلات ماشین لباسشویی می پردازیم. همچنین راه حل هایی برای هر کدام ارائه می دهیم.

این اساسی ترین مشکل در تعمیر ماشین لباسشویی است. شما لباس ها را در حوض ماشین لباسشویی قرار داده اید. دکمه “ON” را فشار داده اید یا شماره گیر را چرخانده اید. اما سپس هیچ اتفاقی نمی افتد.

سیم برق پشت دستگاه را بررسی کنید تا از اتصال درست آن اطمینان حاصل کنید. به دلیل حرکات شدید ماشین ، خصوصاً هنگام عدم تعادل بار، دستگاه ممکن است جا به جا شود. وقتی ماشین حرکت می کند ، ممکن است ناخواسته سیم برق را جدا شود.

آیا قطع کننده مدار به ماشین از کار افتاده است؟ برای تنظیم مجدد قطع کننده مدار ، پنل سرویس الکتریکی را پیدا کنید. قطع کننده مدار صحیح را پیدا کنید ، آن را در جهت “OFF” چرخانده و سپس به وضعیت “ON” برگردید.

ممکن است سوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب باشد. درب را ببندید و ببینید آیا این قسمت درب با بخشی روی دستگاه چفت می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::