معرفی لپ تاپ های ۲۰۲۰

jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

سه شنبه 12 اسفند 1399

معرفی لپ تاپ های ۲۰۲۰

هر ساله محصولات جدیدی وارد بازار تکنولوژی می‌شوند، که افراد بسیاری تمایل دارند از آنها اطلاع پیدا کنند، چراکه هرچه قدر از تکنولوژی روز اطلاعات بیشتری داشته باشیم راحت تر می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم.

از این رو ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه تعدادی از لپ‌تاپ‌های خوب را به شما معرفی کرده و همچنین درباره مشخصات لپ تاپ های مناسبی که در سال ۲۰۲۰ تولید شده‌اند توضیحاتی را ارائه دهیم.

مشخصات لپ تاپ خوب چیست؟

یک لپ تاپ خوب باید به گونه ای باشد که بتواند کارهای روزمره شما را راه بیندازد، برای مثال لپ تاپی که یک دانشجوی رشته گرافیک نیاز دارد با لپ تاپی که یک دانشجوی رشته مدیریت نیاز دارد متفاوت است، چرا که مشخصات فنی لپ تاپ مورد استفاده در رشته هایی مانند گرافیک و کامپیوتر باید بسیار بالاتر از مشخصات فنی لپ تاپ های مورد استفاده برای سایر رشته ها باشد. از جمله مشخصات فنی که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم سی پی یو قوی، هارد قوی، گرافیک بالا، رم بالا و چیزهایی از این قبیل است که باید با توجه به حرفه و یا رشته تحصیلی مورد نظر انتخاب شود.

متاسفانه در حال حاضر خرید لپ تاپ برای اشخاصی که در ایران زندگی می کنند کمی سخت شده است، چراکه واحد پولی ما نسبت به سایر واحدهای پولی حتی واحد پول ترکیه کم ارزش تر شده است و این موضوع سبب سخت تر شدن خرید این قبیل محصولات شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::